Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 2 maart 2023

52 weeks to christmas week 9

Dag allemaal, Hier dan toch nog een berichtje van mij. Ik ben nog steeds niet van mijn voorhoofdsholte ontsteking af en moet nu naar de KNO arts ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Verder ben ik vandaag in het ziekenhuis geweest voor mijn drie maandelijkse injectie en heb het momenteel super druk op mijn werk ivm de uitschrijvingen naar het voortgezet onderwijs.
Gelukkig nu toch even tijd gevonden om een kerstkaart op mijn blog te zetten. De kaart die ik vandaag laat zien is een borduurkaart uit de oude doos. Volgende week hoop ik weer een kersverse kaart te kunnen laten zien. Ik weet niet of het me ook nog gaat lukken om vandaag even bij iedereen langs tekomen maar ik doe mij best. Liefs Pia

7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart met mooi borduurwerk.Succes met alles.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC,

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke borduurkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Mooie geborduurde kaart, Pia.
En vervelend dat je holteontsteking zo aanhoudt.
Fijn dat je meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Hele mooie kaart met het fijne borduurwerk, succes met alles en ook even me time nemen.

martina's kaartjes zei

een mooi kaartje is het zo geworden !
grtjs, martina
succes nog bij de dokter

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het borduurwerk en schattige plaatje
beterschap
groetjes ellen

marian zei

Een mooie geborduurde kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.