Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam stevig oranje met nachtblauw

Goedenmorgen iedereen, Laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam. De kleuren stevig oranje met nachtblauw is gekozen door Nelleke. Ik vond het wel een leuke kleurencombi maar ook wel moeilijk. Het is deze maand ook weer een borduurkaart geworden met een plaatje van easy 3D-toppers. De stempel especially for you is eigelijk te licht uitgevallen dacht dat het donkerder blauw zou zijn.
Ik heb deze week lekker vrij (herfstvakantie) dus ik ga zeker ook een kijkje nemen op de blogs die meedoen. Ben erg benieuwd wat voor moois ik allemaal te zien krijg.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

19 opmerkingen:

Colien zei

Heel mooi in de KKT-kleurtjes, echt een leuke kaart met knap borduurwerk!
Grtz Colien

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk plaatje.
Geniet van je vakantie!
https://www.youtube.com/watch?v=ybBpawD0dzg&t=1s

Anita van Deur zei

Heel mooi dit borduurpatroon samen met het plaatje een mooie kaart Pia!

!neke zei

Prachtig in deze kleurtjes !!!!!
Groeten Ineke

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt! Heel knap dat geborduurde en samen gecombineerd met het plaatje! Mooi gedaan! groetjes Marijke.

Jantine zei

Leuke kaart, mooi borduurpatroon, Pia. En leuke afbeelding!
Groetjes
Jantine

Wilma zei

Daar mag op gedronken worden.....hi, ha, ho!
MOOI borduuurkaartje Pia.
Liefs Wilma 😀😀😀

Laurespage zei

Pia, bedankt voor je berichtje ! Jouw kaartje voor het KKT is ook heel mooi geworden en het mooie, fijne naaiwerk maakt het werkje feestelijk. Ben meteen ook volger geworden, groetjes en tot hoors.
Laurette

Nelleke zei

Mooie combinatie van het borduurwerk en plaatje, dat past heel mooi bij elkaar . En ik gebruik ook graag wat andere tinten blauw of oranje erbij, dan wordt het allemaal wat speelser. Leuke kaart geworden. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Prachtig geborduurd zeg! Je kaart is helemaal in stijl voor het KKT. En geniet van je vakantie.

chantal zei

Wat een werk met dat borduren. Mooie kaarten
Liefs Chantal

Henriët zei

Super leuke kaart met een heel leuk borduurrandje.
Geniet van je vakantie!
Groetjes van Henriët

Nancy zei

Hey Pia,
Wat een leuke, nazomerse kaart heb je gemaakt in de kleuren van deze maand!
Mooi borduurwerk alweer!
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een mooi borduurwerk bij het leuke plaatje!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt met al die details die er op te zien zijn, geslaagd kaartje
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Marfien zei

Leuke kaart met een met mooi borduurwerk en een lekker drankje, Top!

Sarah zei

Mooi borduurwerk en santé!

Femminde zei

Wat super leuk gedaan Pia, ook met dat borduursel ernaast.
En je kerstkaart is ook tof geworden.
Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart voor het KKT en wat een chique kerstkaart met dat vouwwerk hieronder!
Groetjes
Nancy