Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 13 oktober 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

Goedemiddag medebloggers, Het is alweer donderdag dus tijd voor een kerstkaart. Vorige week kon ik helaas niet meedoen ivm drukte en deadlines op het werk. Voor vandaag heb ik een origami kaart gemaakt met een kersttak met ballen eraan. De kersttak maken is wel even wat werk maar ben zelf wel tevreden met resultaat.
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie creaties dus ik kom zeker nog even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

9 opmerkingen:

Eri zei

Tjonge, daar is veel werk aan om te vouwen, maar met een leuk resultaat.
Groetjes, Eri

gerrie zei


Wat veel werk om dit te vouwen, maar het resultaat is verrassend. Lieve groeten, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie feestelijke tak heb je gevouwen Pia. Mooie kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat een mooie techniek!

GerJanne zei

Wat een mooie effect heeft dat vouwen! Heel erg leuk gedaan!

Annemarie en Merit zei

wat is dit prachtig...zo mooi gedaan al dat vouwen, een behoorlijk tijdrovend werkje lijkt me....
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Heel mooi, die origami, Pia. Knap!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Vroeger deed ik ook wel aan origami, heel arbeidsintensief maar je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Weer eens heel iets anders dan wat we hier in blogland meestal zien!

groetjes van Ank

Gina zei

Leuke kerstkaart in deze origamistijl. Groetjes, Gina