Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 29 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

Goedemiddag medebloggers, Vorig week donderdag ben ik helemaal vergeten om mee tedoen. Dit ga ik nu goed maken deze pop up doos die ik pas geleden heb gemaakt. Het is mij eerst die ik ooit gemaakt heb al zeg ik het zeggen vind ik hem wel aardig goed gelukt. Wat vinden jullie?
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs maar dat zal helaas niet vandaag meer zijn heb namelijk een spoedklus op mijn werk.
Ook de mensen van het KKT van gisteren zullen mij gemist hebben met een reactie maar ook bij jullie kom ik nog even een kijkje nemen. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en de reactie deze zijn altijd heel leuk om te lezen. Groetjes, Pia

9 opmerkingen:

Jantine zei

Hele mooie boxkaart, Pia! Leuk gedaan.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Schitterend doosje en heel leuk opgevuld, succes met de spoedklus.

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige boxcard is dit die is zeker goed gelukt...
Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

GerJanne zei

Heel leuke boxcard!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kerstdoosje met het leuke tafereeltje erin
groetjes ellen

marian zei

Een schitterend doosje heb je gemaakt met de kerstman en die opengewerkte flapjes zijn ook erg mooi.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

wat een toppertje ! helemaal leuk en geslaagd
grtjs, martina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige creatie Pia. Een mooie sfeervolle kerstbox.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Epie zei

Een geweldige boxkaart voor week 39 Pia fijn
dat je meedoet deze week , fijne avondgroet
Epie DT52WTC