Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 15 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

En dan is het alweer donderdag dus tijd voor een kerstkaart. Vanmorgen moest ik eerst met mijn moeder naar het ziekenhuis voor een onderzoek daar krijgen we nu pas 6 oktober de uitslag van. Afgelopen zaterdag hadden we een oppasdagje. Saar de hond van mijn oom en tante. alleen zij is pas geopereerd aan gescheurde kniebanden dus ze had een kap op en was nog suf van de medicijnen. Het is gelukkig allemaal goed gegaan. Verder was het een rustig weekje.
Voor deze week heb ik een hobbydotskaart met een plaatje van Yvonne Creations. Een leuk verliefd stelletje. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

17 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een lief plaatje Pia. Heel feestelijk met al die kleine dotjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met mooi dot-patroon en super leuk plaatje!
Groetjes, Caroline

Bernadet zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Pia.
Ach hopelijk knapt Saar snel weer op. Die kap zal ze wel vreselijk vinden.

Ans Gilbert zei

Mooie en feestelijke kerstkaart heb je gemaakt, leuk met de dotjes.
Zo snep u om zo'n kap op te moeten, ik hoop dat het snel beter zal gaan,
Groetjes,
Ansx

Jantine zei

Leuke kaart met grappig plaatje, Pia.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Leuke kaart, mooie combinatie van dost en afbeelding. Groetjes Nelleke

Kaartenkraam zei

Wat een leuke romantische kerstkaart. Mooi gedaan met de hobbydots, het lijkt wel borduurwerk.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Wat een leuk plaatje is het! Mooie kaart.
En lief dat je een oppasdag wilde doen.

Freubelmina zei

Wat een mooi romantisch kerstkaartje maakte je met de leuke dotjes.
Ach kijk dat arme moppie…maar hij werd goed verzorgd (kussen onder z’n koppie..lief) xx

Nancy zei

Hey Pia,

Kerstromantiek op jouw kaart, leuk!

Liefs,
Nancy

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie en lieve kerstkaart Pia. Ze kijken elkaar zo verliefd aan.

Lieve groet, Petra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje leuk de hobbydots maar wat een werk om dat allemaal op te plakken
groetjes ellen

Laurespage zei

Een hele mooie kaart Pia en al die kleine dotjes maken het een feestelijke kaart. Groetjes, laurette

Trudy zei

Wat een leuk en lief kerstkaartje met het gezellige stelletje erop!
Groetjes Trudy

Elle-Jeanne zei

Leuke Kerstkaart Pia.
Leuk met de dots.
Groetjes Elle-Jeanne

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, dat hobbydotten lijkt me een echt geduldwerkje, maar heel mooi effect!
groetjes en fijn weekend
Nancy 52WTC

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC