Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 8 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

En dan is het weer donderdag dus tijd voor elke donderdag een kerstkaart. Voor vandaag heb ik een scrapkaart uit de oude doos. Ik vind hem zelf erg leuk zo met dat stempeltje van Magnolia erop.
Deze week zijn hier ook weer de scholen begonnen. Ik zit er meteen weer helemaal in met de leerlingen administratie voor 16 scholen. Ook wel weer fijn om weer wat structuur te hebben na 6 weken vakantie. Eergisteren hadden we een barbeque met iedereen van het bestuurskantoor en alle directeuren. Weer even lekker bijgekletst met iedereen en heerlijk gegeten.
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart in deze kerstkleuren, prachtige bloemtoef.

GerJanne zei

Wat een gezellig kerstkaartje is het! Heel leuk.
En ja, je zit er zo weer in he?

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel en leuke details
groetjes ellen

Jantine zei

Mooie kaart met dat leuke Magnoliaatje, Pia! En dat is stevig aan de bak, administratie voor 16 scholen...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Wat een leuke kerstkaart met dat Magnolia poppetje er op. Ik heb er ook nog heel veel. Toch maar weer eens gebruiken.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart en wat heb je Tilda mooi gekleurd!
Fijn dat je weer goed bent gestart.
Groetjes, Caroline

Epie zei

Superleuk dat je meedoet in week 36 Pia , ik ben volger geworden
Een goede start is het halve werk , succes goed weekend !!
Groetjes Epie DT52WTC

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Pia.
Mooi ingekleurd die leuke stempel.
Groetjes Elle-Jeanne

Freubelmina zei

Een hele leuke, schattige en sfeervolle kerstkaart xx

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met het leuke afdrukje, de kleuren zijn super,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart met het leuke magnolia stempeltje. Groeten Trijntje