Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 3 november 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas, challenge , gebruik kerstsnoep of koek op je kaart

Hey hallo, De challenge voor de maand oktober is gekozen door Martina en die is gebruik kerstsnoep of koek op je kaart. Ik heb voor deze week zelfs 2 kerstkaarten gemaakt met dit thema erin. De eerste kaart is een hobbydotskaart met een afbeelding van Yvonne creations met een gezellig kerststelletje met heerlijke muffins.
De tweede kaart is een borduurkaart geworden met een kerstkrans met koek erin dit plaatje had ik nog liggen maar van wie dit is??? Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

18 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
De geborduurde kaart is ook super mooi !
Groeten Ineke
DT52WTC

Anita van Deur zei

Jij kunt ook al zo mooi borduren prachtige kaart, de kerstvrouw en man hebben lekkere cup cakes bij zich ook een mooi met de dots.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de dotjes wat een werk het plaatje past er zo leuk bij
je andere kaart met de geborduurde rand is ook al zo mooi
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

leuke kaart met kerstman en vrouw met lekkers schaal koekjes.
je tweede kaart is ook een plaatje.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging kerstkoek of kerstsnoep.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee prachtige kerstkaarten Pia, wat een schitterend geborduurd patroon. Als je mee wil doen bij de uitdaging mag je daar je kaart ook even linken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Twee heel mooie kaarten, Pia! Leuke plaatjes heb je ook gebruikt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Pia,
Twee hele mooie, fijne kaarten ! Als je op mijn blog eens gaat zoeken zal je bij mij ook geborduurde kaarten vinden.
Totaal andere stijl. Maar je kaartjes zijn prachtig.
Groetjes, Laurette

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt, wat prachtig geborduurd is je 2de kaart,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Twee heel mooie en verschillende kaarten heb je gemaakt Pia!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Je bent lekker bezig geweest, hele mooie kerstkaarten xx

Trijntje zei

Twee leuke kerstkaarten. Groeten Trijntje

Je@net zei

Twee prachtige kaarten, Pia!

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. En wat borduur jij ontzettend netjes!

Petra-loves-paper zei

Doe mij maar zo'n lekkere kerstmuffin! Wat een leuke kaarten 😍 groetjes Petra

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaarten en prachtig borduurwerk erin verwerkt.

Lieve groet, Petra

Nancy zei

Hey Pia,
Wat maakte jij mooie kaarten in jouw eigen stijl die perfect bij de uitdaging horen! Goed gedaan alweer!
Liefs,
Nancy