Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 10 november 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

Goedemorgen, Wat heb ik vorige week allemaal lekkere dingen voorbij zien komen tijdens de challenge van Martina. Ben benieuwd wat er vandaag weer aan kerstkaarten gaat komen. Voor vandaag heb ik een origamikaart gemaakt met een krans met daarin een kerstklok.
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Liefs, Pia

15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

knap gedaan dat is best veel vouwwerk denk ik..
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi kaartje met de origami leuk in de krans
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk met dit vouwwerk erop !
Groeten Ineke
DT52WTC

Jantine zei

Leuke krans op je kaart, Pia!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Leuke kaart met de origami krans en klok.
Groetjes, Eri

karin zei

Leuk kaartje met dit prachtig gevouwen kransje erop.
Groetjes,
Karin

Caroline Cards zei

Mooie kaart met de origami krans!
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Weer een heel mooi kaartje met de origami krans .
Mooi van kleur
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Heel knap gedaan!

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart, leuk met de gevouwen krans en klok,
Groetjes
Ansx

Anita zei

Wat leuk die origami krans.

Gr. Anita

Ans Gilbert zei

Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met de gevouwen krans en klok,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Knap werk! Want het zal best wel even gepriegel zijn geweest om dit te vouwen en in elkaar te zetten.

Nancy zei

Hey Pia,
Oh, leuk... Origami op een kaart...
Mooi gemaakt!
Liefs,
Nancy

Trudy zei

Leuke kaart met de mooie krans!
Groetjes Trudy