Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 30 november 2022

Kleurenkaartenteam nachtblauw met neongroen

Goedemorgen Allemaal, Vandaag is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam de kleuren voor deze maand zijn gekozen door Diny. Eerst dacht ik ooo dit is een leuke kleurencombi. Maar uiteindelijk vond ik het een hele moeilijke kleurencombi. Het enigste wat ik eigenlijk kom bedenken was een origami kerstboom in neongroen met een nachtblauwe kaart. Heb de foto's helaas met lamplicht moeten maken dus ik hoop dat het allemaal goed zichtbaar is.
Ben erg benieuwd waar jullie allemaal hebben bedcht met deze kleurencombi. Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

18 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke kaart, Pia! Dit model boom is ook altijd weer leuk op een kaart.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

toffe kaart met de kerstboom.

Femminde zei

Wat leuk gedaan met die origami techniek.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Dat is een mooie boom en hij valt goed op! Leuk bedacht zo een boom maken! En op het donker blauw heb je een kaartje voor het KKT. Groetjes Marijke.

chantal zei

Leuke en mooie kaart heb je gemaakt met deze kerstboom op.
Liefs Chantal
Ik sta er niet op maar doe wel mee

martina's kaartjes zei

oh, deze is leuk en grappig gemaakt, mooi
heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
grtjs, Martina

GerJanne zei

Leuk Pia. Deze kleuren combi klopt helemaal met de boom en de nacht. Erg leuk bedacht.

Nelleke zei

Leuke kaart, het lijkt net alsof de kerstboom in het licht staat. groetjes, Nelleke

Wilma zei

LEUK Pia om weer eens een origami-kaartje te zien.....ik vind dit zo LEUK.
Liefs Wilma ☺☺☺

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan Pia, in de KKT kleuren. En goed te zien hoor 😊👍 CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Marfien zei

Leuke kaart met een gevouwen kerstboom, bedankt voor de tip, heb nog origamipapier in huis, zelfs met kerstmotieven . . .

Sarah zei

Origami is heel ontspannend om te doen. Orgineel bedacht. Ideaal om er dansen kaartje mee te maken. Fijn weekend x

Nancy Soetaert zei

heel leuke kerstboom, mooie kaart voor het KKT!
Groetjes
Nancy

Margreet zei

Supergoed geslaagd. Ik vind het een toffe kerstboom op een mooie nachtblauwe achtergrond!
xxx Margreet

Marijke zei

Een mooi kaartje zo met deze boom! Valt lekker op! Goed geslaagd hoor! Fijne dagen en groetjes Marijke.

Creatiels zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Fijne jaarwisseling
Els

!neke zei

Heel geslaagd !!!!
Groeten Ineke

Nancy zei

Hey Pia,
Ik kom zoeken naar jouw kaart voor het KKT van deze maand en zie jouw kaart van vorige maand staan. Deze heb ik toen precies gemist...
Ze is zeker leuk geworden in deze kleurencombinatie. Hopelijk heb je ook tijd gevonden om er eentje voor de uitdaging van december te maken... Benieuwd...

Ook voor jou een fijn eindejaar gewenst en een gezellig, gezond en creatief 2023!
Liefs,
Nancy