Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 12 januari 2023

52 weeks to christmas week 2

Hallo medebloggers, Na even afwezig geweest te zijn ben ik hier dan weer. Allereerst nog de beste wensen voor 2023 dat het maar een mooi jaar mag worden. De reden dat ik even afwezig was is dat het niet zo goed met mijn moeder gaat. Volgende week dinsdag moeten we weer naar de cardioloog en dan weten we hopelijk meer.
Mijn voornemen voor 2023 was om iedere week een kerstkaart te laten maar helaas heb ik nu al 1 week gemist. Gisteren ben ik heerlijk uit wezen eten met mijn familie en collega's bij het zusje nog voor mijn 25 jarig jublileum. Ik had ook nog bedankjes gemaakt deze zal het weekend op mijn blog zetten.
Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Lieve groetjes, Pia

12 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtig kaartje maakte je Pia…wel veel priegelwerk haha maar dan heb je ook wat.
Hoop dat je moeder een goede uitslag krijgt die duidelijkheid geeft voor haar/jullie.
Jij ook nog de beste wensen voor 2023!
Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

Mooie dot en do kaart.

Margreet zei

Leuke kerstkaart met die grappige engel.
Wat een naar bericht over je moeder. Sterkte ermee.
Bij het Zusje is het altijd leuk en gezellig om met veel mensen te eten. Heb dat een aantal jaren terug ook gedaan toen ik afscheid nam van het werk. Ik had ook bedankjes gemaakt voor mijn collega's.
xxx Margreet

Jantine zei

Wat een werk, deze kaart, Pia! Knap gedaan.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de hobbydotjes en het 3D plaatje. Voor jou ook nog de beste wensen voor 2023!
Groetjes, Eri

Antjes kaartcreaties zei

Aan deze kerstkaart heb je veel werk gehad Pia. Wat een leuke kerstkaart en wat een mooie kleuren!
Sterkte met je moeder.
Groetjes Antje

Gina zei

Mooie kerstkaart met de grote kerstengel ! groetjes, Gina

GerJanne zei

Ach Pia, dan maak je er volgende week toch gewoon 2?
Het lijkt me een heel bewerkelijke kaartje. Komt zo precies!

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met deze mooie engel.
Hopelijk gaat het snel beter met je moeder!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart, jij ook nog de beste wensen, hopelijk valt het mee met je moeder....beste ermee.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart
Annemarie en Merit Dt52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje wat een werk om al die dingetjes op te plakken wat een mooi tafereeltje is het geworden
sterkte met je moeder
groetjes ellen

!neke zei

Prachtig die engel op je kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC