Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 19 januari 2023

52 weeks to christmas week 3

Dag Allemaal, Gelukkig lukt het me toch nog om vandaag een kerstkaart te laten zien. Wat een week is het zeg 2 keer met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig gaat naar omstandigheden alles goed met haar. De ECG die in December was gemaakt was niet goed maar die van deze week gelukkig wel. De cardioloog zei ook het is een moment opname. De echo van het hart is hetzelfde als begin vorig jaar. Beter zal het niet worden maar zolang het stabiel blijft is het goed. Ik ben zo opgelucht maar heb nu wel hoofdpijn van de spanning.
En dan nu over de kaarten van vandaag. Jaja ik laat er 2 zien deze keer omdat ik week 1 heb gemist. Het zijn alle 2 hobbydots kaarten met een afbeelding van Yvonne creations. De ene heeft als thema kerst en de andere oud en nieuw. Dit omdat je ook nog weleens kaarten krijg na kerst en daar kan ik dan die van oud en nieuw voor gebruiken. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik ga proberen om vandaag nog bij jullie langs te komen. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

20 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Het zijn 2 mooie kaarten met deze leuke plaatjes.
Wat fijn dat het nu goed gaat met je moeder en hopelijk blijft ze lang stabiel.
Groetjes, Caroline

Anita zei

Beterschap voor je moeder en zelf maar even bijkomen.
Leuke kaarten

Gr. Anita

Anita van Deur zei

Dag Pia, leuke kaartjes gezellig bij de 🌲 en gezellig met een drankje. Stressvolle tijd geweest met je moeder. Nu maar even rust nemen als het kan.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt.
Leuk met de dots.
Groetjes Elle-Jeanne

Laurespage zei

Pia, fijne kerstkaartjes met leuke familiemomentjes, groetjes Laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat nu de uitslag beter was, nu kun jij ook weer even opgelucht ademhalen. Mooie kaarten heb je met die doots en leuke plaatjes gemaakt Pia.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

leuke kaartje, fijn dat het naar omstandigheden wel gaat met je moeder.
Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Yvonne zei

Hele mooie kaarten heb je gemaakt.
Wat een werk al die kleine stickertjes opplakken, het geeft een mooi effect.
Heel veel beterschap en sterkte voor/met je moeder.
Groetjes,
Yvonne.

Margreet zei

2 mooie kaartjes met leuke plaatjes. Wat een werk met al die dotjes.
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder. Sterkte en beterschap.
xxx Margreet

Gina zei

Leuke kaartjes met de hobbydots. Veel beterschap aan je moeder ! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

Twee mooie kaarten heb je gemaakt met de dots,
heel veel sterkte en beterschap voor je moeder,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Leuke kaarten met de dot patroontjes en de mooie plaatjes. Een erg spannende tijd voor jullie, wat fijn dat je Moeder nu stabiel is.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ja, dat is altijd spannend als er wat met een van je ouders is.
Je kaarten zijn heel mooi! Je werkt zo precies!

Nancy zei

Hey Pia,
Wat een feestelijke kaarten maakte je! Leuke afbeeldingen ook!
Dankjewel voor de verjaardagswensen. Jij nog gefeliciteerd met jouw 25/26-jarig jubileum!
En hopelijk gaat het snel goed met uw moeder.
Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de dotjes wat een klus om er allemaal op te plakken
fijn dat je moeder nu stabiel is
groetjes ellen

Trudy zei

Fijn dat het beter gaat met je moeder en sterkte met je hoofdpijn.
Je kaartjes zijn allebei erg leuk met mooie plaatjes!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Altijd spannend als je met je moeder naar het ziekenhuis moet. Hopelijk blijft het goed. Veel sterkte maar! Je kaartjes zijn top. Veel werk denk ik met die dots! Maar mooi gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Twee geweldige kaarten !!!!!
Fijn dat je moeder een goede uitslag kreeg !
Groeten Ineke
DT52WTC

Grietje Jansen zei

Prachtige dot kaarten, en leuke afbeeldingen.

Groetjes Grietje

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
grtjs, martina DT 52 WTC