Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 28 september 2022

Kleurenkaartenteam Grijs met 'stevig oranje'

Goedemorgen medebloggers, En dan is het weer de laatste woendag van de maand wat gaat de tijd toch snel. Ik heb voor vandaag een borduurkaart met een beertje tja de tijd van de sjaal en de muts komt er weer aan. Deze kaart doet ook mee met de challenge van Hobbywinkel De Egel.
Gisteren hebben we weer een oppasdag gehad. Gelukkig gaat het alweer wat beter met Saar en de kap is af. Helaas was het gisteren wel hondenweer maarja uitlaten hoort er ook bij.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van'52 weeks to christmas'. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

17 opmerkingen:

Margreet zei

Het is een leuke kaart geworden in de KKT kleuren.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Prachtig kaartje, heel mooi borduurwerk en zo'n schattig beertje.
Grietje

Wilma zei

MOOI borduurkaartje Pia en ja de tijd van mutsen en sjalen komt er weer aan.
Liefs Wilma 😀😀😀

Femminde zei

Wat een mooie borduurkaart!! En fijn voor het hondje dat de kap er weer af is.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Leuke kaart, Pia, mooi geborduurd! En ja, wat een regen gisteren he. Hondenweer, maar ik denk dat Saar het ook niet zulk fijn weer vond.
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Pia,
Leuk winterkaartje heb je hier gemaakt. Mooi borduurwerk ook.
Liefs,
Nancy

!neke zei

Heel mooi met dit borduurtje !!!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een mooie kaart met dat leuke beertje in het middelpunt van het borduursel. Erg leuk!
Groetjes van Henriët

chantal zei

Mooie kaart, wat een werk heb je ervan gemaakt
Liefs Chantal

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje leuk is het beertje gecombineerd met het borduurwerk.

Nelleke zei

Leuke kaart met borduurwerk, met een grappig beertje.
Je kunt de kaart ook mee laten doen met de uitdaging van de Egel, daar vragen we borduurwerk op de kaart. groetjes, Nelleke

Marfien zei

Wat een prachtig borduurwerk op je kaart, gezellig met deze beer

GerJanne zei

Wat een mooie kaart Pia!
EN je kunt nog wel meedoen bij de Egel. Daar vragen we borduurkaarten.

Nancy Soetaert zei

leuk om een borduurwerkje te zien in de KKT-kleuren! tof patroontje als omlijsting van het snoezige beertje.
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Lief met het beertje. Knap borduurwerk x

martina's kaartjes zei

superleuke kaart heb je gemaakt ! mooi, die kleuren zo verwerkt
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Nou ja, ik dacht dat ik woensdag al bij je geweest was omdat het KKT dag was, maar zie mijn reactie niet staan. Ik vind hem erg leuk geworden, een mooie combinatie van borduren en het beertje. Dank je wel voor het meedoen aan de borduuruitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke