Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 1 september 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas, challenge , winterblues op je kaart

Hallo allemaal, Wat heb ik gisteren bij het kleurenkaartenteam veel mooie kaarten voorbij zien komen. Vandaag is het weer tijd voor elke donderdag een kerstkaart met als challenge winterblues op je kaart bedacht door Epie. Dit keer laat ik eens geen hobbydots zien maar een borduurkaart. Het borduurpatroontje komt uit hobbyjournaal en het 3D plaatje is van Yvonne Creations. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

11 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie geborduurde kaart, Pia!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Mooie kaart met dit borduurwerk en leuke plaatje.
GROET, Wilma.

Caroline Cards zei

Mooie kaart met leuk plaatje!
Groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart, een heel leuk plaatje en wat mooi geborduurd,
Groetjes,
Ansx

Freubelmina zei

Gave borduurkaart voor de challenge, en perfecte de goede kleuren,super! Xx

Laurespage zei

Weer een heel mooi en fijne kaart. Heel mooi genaaid en fijn afgewerkt.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart met een heel mooi borduurwerkje!
Fijn dat je meedoet aan onze winterblues-challenge!
groetjes
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Pia! Je hebt de kleuren goed weten te treffen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en mooie borduursel erom
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een mooie kaart en een prachtig borduurwerk erop.

Lieve groet, Petra

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een leuke kerstkaart maakte je hier!
Liefs,
Nancy