Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 31 augustus 2022

Kleurenkaartenteam schakel 8 lichtgeel met grijs

Goedemorgen medebloggers, Vandaag is het alweer de laatste woendag van augustus dus tijd voor het kleurenkaartenteam. De kleuren zijn gekozen door Nancy. Dit is weer de eerste keer sinds 2019. Ben een lange tijd niet actief geweest i.v.m. het overlijden van mijn vader wat erg heftig was in juli 2019. We waren namelijk op vakantie en in een week tijd is hij gestorven en ikzelf was toen ook net uit ziekenhuis. Vervolgens kreeg mijn moeder een gebroken ruggewervel en kon het niet bolwerken tussen de vier muren, met als gevolg dat zij opgenomen is geweest tot aan kerst 2019. Nu zit ik gelukkig weer in wat rustiger vaarwater alhoewel mijn moeder maar blijft kwakkelen. Verder ben ik nu ook mantelzorger van mijn moeder hier gaat menig uurtje in zitten.
Maar dan nu over de kaart van vandaag. Het is een borduurkaart geworden met een patroontje uit de hobbyjournaal. Aangezien mijn neef binnenkort jarig is en helemaal gek is van de eend was het vrij makelijk welk stempeltje ik zou gebruiken. Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

18 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

mooi en wat een geduld, borduren op je kaart, das mooi, maar ik heb daar het geduld nie voor. knap hoor
Ik doe vanaf deze maand ook terug mee met de KKT.

grtjs Claudia

Margreet zei

Jeetje, wat een heftig verhaal. Veel sterkte met het mantelzorgen. Ik kan erover meepraten dat dat veel tijd vraagt, want ik ben al 7 jaar mantelzorger voor mijn moeder.
Je kaartje bracht 'jeugd'herinneringen bij me boven, want onze 2e auto was een gele Lelijke Eend. Je hebt ook mooi geborduurd eromheen.
xxx Margreet

Wilma zei

Een VROLIJK kaartje Pia.....alsof de auto rondjes blijft draaien.
Liefs Wilma ☺☺☺

chantal zei

Wat een heftige tijd voor jullie. Hopelijk wordt je moeder toch nog beter.
Je kaart us tof , die auto is nostalgisch.
Liefs Chantal

!neke zei

Super gaaf !!!!!
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Wat een mooi borduurwerk bij dit leuk plaatje. Mooie kaart voor de gevraagde kleuren.
Fijn dat je er weer bent na zo'n heftige tijd.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Pia! En wat een geweldig stempeltje!
Groetjes
Jantine

Wilma zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Pia en de kleuren mooi op elkaar afgestemd. Sterkte met de drukte en nog een fijne avond.
GROET, Wilma

Femminde zei

Wat super leuk dat je er weer bij bent!! Je kaartje is top!!
Tot het volgende KKT!! (hopelijk)
Groeten van Femminde

Colien zei

Mooie kaart met knap borduurwerk, leuk in de KKT kleurtjes!
grtz Colien

GerJanne zei

Hoi Pia,
wat leuk dat je er weer bij bent. Wat een heftige tijd heb je achter de rug. EN nog mantelzorgen voor je moeder... Fijn dat je in de hobby je ei kwijt kunt en ontspanning vindt.
Hij is heel erg leuk, je kaart!

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart voor het KKT8 mooi borduurwerkje rond het 2PK'tje!
groetjes
Nancy

Nelleke zei

Hallo Pia, wat leuk je weer te zien in blogland, dat is inderdaad lang geleden dat je in blogland was. Fijn je weer te zien en Hopelijk ook weer het plezier in het kaarten maken. Je laat nu een mooie kaart voor het KKT zien zien, leuk met eenlelijke eend erbij, was vroeger mijn favoriete auto. Groetjes Nelleke

Laurespage zei

Wat een heftig verhaal Pia. Gelukkig is het nu wat rustiger en kan je een me-momentje inplannen waar je een mooi kaartje kan maken. het is heel mooi geslaagd, fijn genaaid en heel mooi ingekleurd. je neef zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes en tot morgen.
Laurette

Marfien zei

Gaaf stempel, echt mij favoriet, past goed bij deze kleuren uitdaging

Sarah zei

Dag Pia, ik zag jou naam voor de eerste keer in het lijstje staan. Fijn dat je er bij bent. Wat een mooi borduurwerk in het rond. Heel tof ik de KKT kleuren met de auto erbij. Knap dat je voor je mama zorgt. Groetjes x

Nancy zei

Hey Pia,
Eindelijk tijd voor een blogrondje...
Wat een heftige tijd heb je beleefd. Gelukkig vind je nu terug wat rust en tijd om kaarten te maken en ons te tonen. Fijn dat je net deze maand mee doet met de kleuren die ik mocht kiezen deze maand...
Een 'eendje' op jouw kaart... Wij noemen het een 'geitje'. Een vriend van mij had er zo ééntje in 't grijs. Maakte er ook ooit een kaart mee voor hem. En een vriendin rijdt nog steeds met een blauwe rond... Sentiment, dat is zeker! Mooie kaart werd het. Jouw broer gaat hier erg blij mee zijn...
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

een leuk en grappig kaartje heb je gemaakt,
blij met je deelname,
op naar de volgende,
grtjs, martina