Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 4 augustus 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas, challenge reminder, geen rood of groen, wel een vleugje zilver

Hallo Allemaal, Dit wordt mijn eerste deelname aan elke donderdag een kerstkaart en val met mij neus in de boter want er is ook nogeens een challenge aan verbonden. De kerstkaart is met hobbydots en een plaatje van Amy Design gemaakt. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

9 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een lief kerstkaartje! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
Groetjes, Wilma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart Pia. Ik vind blauw met zilver een mooie combinatie.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi mee gedaan met de uitdaging van 52 WTC. Wat mooi gemaakt al die dots! ik vind dat zulk priegelwerk, daar heb ik geen geduld voor hoor! Maar heel mooi gemaakt. Welkom met je blog op Blogger. Leuk dat je meedoet. Ik wordt gelijk volger bij je , misschien willen meer mensen dat doen, is wel zo leuk! Groetjes Marijke.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met al die dotjes Pia, en leuk dat die meteen al mee kan doen met de challenge! Leuk dat je ook even bij mij op bezoek kwam.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Heel mooi Pia, leuk je hier te zien in blogland, bedankt voor je berichtje op mijn blog. Groetjes, Anita

Nancy zei

Hey Pia,
Leuke pinguïnkaart maakte je!
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met een leuk plaatje en mooi dot-patroon! Fijn dat je meteen met de challenge mee kon doen. Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart, leuk dat je meedoet met onze maandchallenge!
Groetjes
Nancy 52WTC