Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 25 augustus 2022

Elke donderdag een kerstkaart, 52 weeks to christmas

Goedemiddag, Daar zijn we weer terug van een heerlijke vakantie in Domburg.
Deze keer ook nog bij mij geen rood of groen maar wel zilver. De kerstkaart is met hobbydots en een plaatje van Amy Design gemaakt. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige winterse kaart!

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met de dotjrs een mooi patroon
Groeten Trijntje

Jantine zei

Leuke kaart, Pia!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gepriegel met die dotjes maar het levert wel een mooie kerstkaart op Pia.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met een leuk plaatje en wat een werk met de dotjes,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Dat is mooi Pia! Ik heb dat nog nooit gedaan, met die dots, maar het ziet er super uit!

Freubelmina zei

Een heel mooi sfeervol kerstkaartje met de hobbydots.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de dotjes wat een mooi plaatje heb je gebruikt, wat een werk om al deze dotjes op te plakken maar het resultaat mag er zijn
ben ook volger geworden
groetjes ellen

Wilma zei

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt Pia. Dankjewel voor je reactie.
Je hebt een mooie Kerstkaart gemaakt met de dots, wat 'n werk lijkt me dat.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC