Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

zaterdag 30 juli 2022

Bloemenkaarten

Hallo allemaal, En dan is het alweer zaterdag de eerste week van de vakantie zit er alweer op. Het ijzerinfuus bij mijn moeder is gisteren allemaal goed verlopen. Vandaag is ze allemaal heel erg hangerig hopelijk gaat ze snel resultaat merken. Ik heb mijn oude blog PIKO kaartenblog verwijderd maar dat had ik geloof beter niet kunnen. Hoop dat ik snel wat volgers heb op mijn nieuwe blog want zo is het ook niet leuk. Voor vandaag heb ik 4 kaarten werderom hobbydots kaarten met een bloemenplaatje ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Deze kaarten zijn ook te koop voor 1,50 per stuk zonder verzendkosten. Iedereen een fijn weekend! Pia

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Pia, wat leuk je weer terug te zien in blogland…jij bent hier lang niet geweest. Ik heb he al gezocht maar kon je niet vinden. Je bent een nieuw blog begonnen lees
Ik…ik ga je weer volgen hoor! Je schrijft over je moeder, ik hoop dat het goed met haar gaat.
Je hebt mooie kaartjes gemaakt!
Groetjes Ellen

martina's kaartjes zei

hoi Pia,
leuke kaartjes met weer veel geduldwerk lijkt me. Geslaagde kaartjes in ieder geval.
Doe misschien nog een keertje mee met het kleurenkaartenteam of met '52 weeks to christmas', dan kom je weer een beetje in de lijst en wordt je blog meer bezocht. Ik geef het maar mee...
Nog veel beterschap voor je mama,
grtjs,martina