Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

vrijdag 29 juli 2022

Party!

Goedemorgen, Zoals gisteren al gezegd nu al in de ochtend een post van mij. Mijn moeder krijgt namelijk vanmiddag een ijzerinfuus in het ziekenhuis.
Hoop dat dit snel gaat helpen en dat ze weinig las heeft van de bijwerkingen. Voor vandaag heb ik 2 echte partykaarten om te laten zien en wederom beide met hobbydots en plaatjes van Yvonne Creations. Twee leuke kaarten om tegeven en tekrijgen. Deze kaarten zijn te koop voor 1,50 per stuk exclusief verzendkosten.

Geen opmerkingen: