Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

zondag 15 januari 2023

25 jarig jubileum

Dag Allemaal, Wat een rotweer is het toch hè met al die regen en wind. Ze zeggen dat het deze week gaat vriezen hoop niet dat het glad gaat worden want dat vind ik maar niks als ik er door moet.
Voor vandaag zoals donderdag beloofd laat ik mijn taartpuntjes zien die ik gemaakt had voor mijn 25 jarig jubileum (inmiddels trouwens 26 jaar). Door de corona was dit namelijk uitgesteld.
Deze puntjes zijn gemaakt met een mal van Dutch dobadoo en de slagroomtoef is een zeepje die naar lavendel ruikt. In de taartpuntjes had ik chocolade en een snoepje gedaan.
Mijn collega's en familie vonden het erg leuk en wat vinden jullie?
Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot de volgende keer! Pia

4 opmerkingen:

karin zei

Heel leuk die taartpuntjes met lekkers erin. Leuk idee!
Tip: bij Carlin's Kaartenparadijs hebben we een challenge waar je aan mee kan doen 😉
Groetjes,
Karin

Eri zei

Die taart ziet er heel gezellig uit! En wat een leuke slagroom toef zit er op de punt!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuk idee is het Pia! Geweldig, dat zeepje!

Caroline Cards zei

Een super leuke taart en een heel leuk idee die zeepjes als slagroomtoef!
Groetjes, Caroline