Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 26 januari 2023

52 weeks to christmas week 4

Goedemorgen allemaal, Wat heb ik gisteren bij het kleurenkaartenteam veel mooie kaarten voorbij zien komen. Kijk ook nogeens bij mijn kaart van gisteren want dit is namelijk ook een kerstkaart. Vandaag is het weer tijd voor elke donderdag een kerstkaart. Voor vandaag heb ik een kaart die heb gemaakt met een kerstkaartenblok van de Action. Lekker simpel en makelijk en toch een leuke kerstkaart om weer te versturen. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

16 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke kaart, Pia! Jij bent goed bezig met je kerstkaarten!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een leuke vrolijke kerstkaart.
Gezellig dat je vandaag je wekelijkse kerstkaart laat zien.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en deze kerstman is heel verstandig want hij neemt zijn huisje mee voor onderweg! Spreekt me erg aan! Haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Nancy zei

Hey Pia,
Wat een leukerd is deze! Die vertrekt alvast op vakantie want zijn werk zit er op... Hij kan wel zeggen dat hij naar huis aan het rijden is, maar dat geloof ik stiekem niet! haha!!

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Hij zingt er vlijtig op los je Kerstman, mooie kaart Pia.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die blokjes zijn inderdaad heel leuk.
Groetjes, Caroline

marian zei

Erg leuke kerstkaart van de kerstman op weg met zijn caravan.
Groetjes van Marian.

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kaart!

Lieve groet, Petra

Ans Gilbert zei

Gezellige kerstkaart heb je gemaakt, met de leuke plaatjes,
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Wat een gezellig kaartje. De santa op vakantie met de caravan, heel leuk.
Groetjes, laurette

joke zei

Wat een geweldig plaatje is dit, mooie kaart! Je kaart van gisteren is ook heel gaaf.
Groetjes Joke

Suzan zei

Wat een leukerd Pia!
Bedankt dat je er deze week weer bij bent!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met dit leuke plaatje! ik hoor de kerstman tot hier zingen.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ach, dit is ook ontzettend leuk Pia!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Pia van de kerstman met zijn sleurhutje..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een super leuke kerstkaart met Santa en zijn caravan Pia. Ik hoorde gelijk Chris Rea zingen "Driving home for Christmas". Heerlijk!!
Fijn weekend Antje