Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 30 maart 2023

52 weeks to christmas week 13

Goedemorgen allemaal, Wat heb ik gisteren bij het kleurenkaartenteam veel mooie kaarten voorbij zien komen. Vandaag is het weer tijd voor elke donderdag een kerstkaart. Voor vandaag heb ik een kaart die heb gemaakt met een kerstkaartenblok van de Action. Lekker simpel en makelijk en toch een leuke kerstkaart om weer te versturen. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Hopelijk gaat het lukken om even bij jullie langs te komen vandaag want ik heb heel de dag vergaderingen staan. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

hele leuke kerstkaart met die huisjes...
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de huisjes verhoogd opgelakt
groetjes ellen

Marijke zei

een leuk kaartje met al die mooie huisjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Oh wat is hij leuk geworden je kaart, gezellig al die Noorse huisjes.

Jantine zei

Heel leuke kaart, Pia! Schattige huisjes zijn dat.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Een leuke kaart met het straatje vol gezellige huisjes.
Groetjes, Eri

marian zei

Een gezellig kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

joke zei

Gezellige kaartje en heerlijk om een keer met een blok iets te maken.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Heel leuk kaartje met die huizenrij! En een drukke dag voor jou!
nu met de beentjes omhoog?

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart met de huisjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke huisjes op je kaart
gr Alma

!neke zei

Leuke kaart !!!!!
Huisjes stelen de show !
Groeten Ineke
DT52WTC