Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 23 maart 2023

52 weeks to christmas week 12

Goedendag, en daar zijn we weer met een kerstkaart. Deze week laat ik weereens een hobbydotskaart zien. Verder gaat het met mij gezondheid weer wat beter maar nog steeds niet helemaal weg.
Gisteren werd mijn schoonmoeder 75 jaar en zijn we met zijn viertjes heerlijk uit wezen eten. Het is deze keer maar een kort berichtje want ik heb nog veel inschrijvingen te verwerken het lijkt wel of ze die opsparen op de scholen.
Ik kom zeker weer even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Mooie kerstkaart Pia....
duurt lang het opknappen beste ermee.
Fijn je weer te zien vandaag bij 52WTC.
Lieve groetjes en fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen

Jantine zei

Mooie kaart, Pia! En gefeliciteerd nog met je schoonmoeder. Verdere beterschap ook nog gewenst.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Een mooie dot kaart met het windlicht! Nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder, gezellig om samen te gaan eten.
Groetjes, Eri

Gina zei

Hele mooie kerstkaart in deze kleuren. Mooie gedaan met deze hobbydots. Groetjes, Gina

joke zei

Mooie kerstkaart met de hobbydots en nog gefeliciteerd.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Dat ziet er heel lekker uit! Was vast gezellig.
En je kaart is ook weer een plaatje!

Anita van Deur zei

Weer een mooie kerstkaart Pia, gezellig en nog gefeliciteerd met schoonmoeder.

marian zei

Een leuke hobby dots kaart heb je gemaakt. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder en fijn dat het weer wat beter gaat met de gezondheid.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

mooie dotjes-kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC