Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 29 maart 2023

Kleurenkaartenteam pastelgeel met lila

Dag medebloggers, En dan is het alweer de laatste woensdag van de maand en dus tijd voor het kleurenkaartenteam. Ik was het bijna vergeten want gisterenavond was er een stukje van mijn tand afgebroken en ik heb een hele grote angst voor de tandarts. Vanmorgen om 11 uur kon ik komen ze hebben hem nu weer gevuld. Ze zeiden wel dat ik snel nogeens moest komen omdat ze nog een paar kleine gaatjes hadden gezien maar daar moet ik nu eerst even moed voor gaan verzamelen. Heb er nu gewoon een heel raar lichaam van en hoofdpijn tja waar je je al niet druk om kan maken.
Maar dan nu over de kaart van vandaag het is een borduurkaart geworden met een plaatje van Marieke design die vond ik namelijk wel helemaal passen bij deze kleurencombi.
Ben deze maand ook weer erg benieuwd naar jullie creatie's in deze kleurencombi. Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

15 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi, héél mooi geborduurd.
Wat knap om de kleuren zo over te laten lopen in het borduursel.
Het plaatje past er inderdaad goed bij.
Sterkte met je gebit, kan je niet naar een speciale angst tandarts?

Marijke zei

een mooi kaartje met die leuke vogeltjes en je borduurrandje! Mooi gemaakt! En ja de tandaarts is wel een dingetje he? Toch maar moed verzamelen denk ik anders krijg je meer last. Sterkte. Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met het mooie borduurwerk. Oja dat is nooit prettig snap het wel de tandarts brr.

martina's kaartjes zei

een heel mooi lente tafereeltje heb je samen gesteld, geslaagd kaartje, mooi
bedankt voor je deelname deze maand !
grtjs, martina
tandarts is nooit leuk, maar wel nuttig voor je tandpijn krijgt, want dan is de man mijn held hoor ! hahaha

Henriët zei

Super leuke kaart. De kleurtjes van het plaatjes passen goed bij de kleuren van het KKT.
Vervelend die angst voor de tandarts.
Ik heb vandaag ook een kaart voor het KKT op mijn blog maar ben vergeten te linken bij Martina.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Pia, een heel mooi en fijn werkje weer deze week. En…. Je bent niet alleen hoor met schrik voor de tandarts. Maar wat moet, moet hé. groetjes, Laurette

Jantine zei

Prachtig borduurpatroon en zo mooi dat lila en geel dat overloopt.
Lief plaatje erbij, mooie kaart!
Wat een ellende bij de tandarts, hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen.
Groetjes
Jantine

Grietje Jansen zei

Prachtig borduurwerk en een leuke afbeelding, samen een hele mooie kaart.
Grietje

Colien zei

Mooi kaartje in de KKT-kleurtjes met knap borduurwerk!
Sterkte met je gebit...
grtz Colien

Marfien zei

Mooi geborduurd weer, lief met de vogeltjes

GerJanne zei

Heel mooi borduurkaartje heb je weer gemaakt, Pia!
En sterkte met je gebit. Nooit leuk!

Sarah zei

Mooi borduurwerk. Succes met het verzamelen van moed!

Nancy zei

Hey Pia,
Hoe grappig is dit? Ik zat dinsdag bij de tandarts omdat er een stukje van één van mijn tanden afgebroken was. Maar ik heb helemaal geen schrik van de tandarts en mijn volgende afspraak in juni staat al maanden vast. Ik ga 2x per jaar...
Jouw kaart is weer erg mooi met dat borduurwerk!
Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Leuke kaart met mooi borduurwerk. Leuk om je nu weer elke maand op het blog te zien. Groet, Nelleke

Nancy Soetaert zei

mooi geborduurd KKT-kaartje!
beetje laat met mijn blogrondje, maar vorige woensdag was het hier feest, en dan onze trip naar Firenze voor Johans 60ste verjaardag...
Groetjes
Nancy