Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 9 maart 2023

52 weeks to christmas week 10

Dag medebloggers, En dan is het gewoon alweer maart wat gaat de tijd toch snel al zou je dat niet gezegd hebben met al die sneeuw gisteren.
Met mijn voorhoofdsholte ontsteking gaat het inmiddels iets beter hopelijk blijft deze lijn zich voortzetten. Van mijn 3 maandelijkse injectie heb ik gelukkig niet al teveel last gehad. Wat betreft mijn werk hoop ik nu weer in wat rustiger vaarwater te komen dat wordt trouwens ook wel tijd. Heb aanstaand weekend een even helemaal voor mezelf gereserveerd.
Voor vandaag heb ik weereens een origamikaart met een kerstster erop ben erg benieuwd naar jullie reacties hierop. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom zeker even bij jullie langs vandaag en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi origami kaartje leuke kleurtjes heb je gebruikt
beterschap hoor
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart knap hoor dat vouwwerk.
Ja af en toe even aan jezelf denken is heel belangrijk.
Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit.

Anita van Deur zei

Mooi gedaan met de origami kaart. Echt doen tijd boor je zelf nemen.

!neke zei

Fijn dat het beter gaat , houden zo !!!
Mooie strakke kaart !
Groeten Ineke
DT52WTC

Eri zei

Wat fijn dat het weer de goede kant opgaat met je gezondheid! Je hebt een leuke kaart gemaakt met de origami ster.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Dat heb je knap gedaan hoor die ster zo gevouwen. Fijn dat je gezondheid weer beter wordt. Beterschap nog! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Gelukkig gaat het beter met je gezondheid, en je origamikaartje is ook erg mooi. Veel plezier in het weekend.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Een leuke origami kaart. Fijn dat het al wat beter met je gaat. Geniet maar lekker het weekend!
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Prachtige origamister!
Fijn dat het beter gaat met je voorhoofdsholteontsteking. En vergeet jezelf niet hoor!
xxx Margreet

Jantine zei

Mooie origamikaart, Pia! En maart roert zijn staart met die sneeuw.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat leuk zo'n gevouwen bloem op je kaart!
groetjes
Nancy
DT 52 Weeks

joke zei

Wat leuk om weer iets van origami te zien, schitterend gemaakt en fijn dat het iets beter gaat.
Groetjes Joke

Nancy zei

Hey Pia,
Wat heb je dit weer goed gevouwen!
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Wat een leuke kaart met de mooie kerstster maakte je en wat een hoop sneeuw xx

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke origami kaart en wat fijn dat je je iets beterder voelt.
Beterschap en hopelijk kun je het snel achter je laten.

Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Wat leuk weer een origami te zien! Heb ik ook veel gedaan. En fijn dat je dit weekend tijd voor jezelf hebt

Gina zei

Mooie kaartjes in drie kleuren. Groetjes, Gina