Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam Bordeaux rood met pastelgeel (zachtgeel)

Goedemiddag, Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het KKT. De kleuren voor deze maand zijn gekozen door GerJanne. Bij mij is het een geborduurde paaskaart geworden. Ik vond het best wel moeilijke kleuren om er een leuke kaart mee te maken maar het is weer gelukt!
Wat betreft de gezondheid ik heb gisteren de laatste pilletjes van de kuur op. Ik hoest en snuit nog volop en mijn hoofd zit nog heel vol hopelijk wordt dit ook snel wat beter. Ze zeggen dat de kuur nog 5 dagen door werkt laten we hopen en dat ik er dan vanaf ben ben het helemaal zat. Carnavallen zat er dit jaar ook helaas niet in volgend jaar hopelijk weer wel. Ben wel blij dat ik deze week vrij ben dan kan ik er hopelijk volgende week weer tegen aan.
Ben deze maand ook weer erg benieuwd naar jullie creatie's in deze kleurencombi. Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Bedankt voor jullie bezoekje, Groetjes en tot morgen! Pia

15 opmerkingen:

chantal zei

Mooie kaart, wat een werk heb je er weer ingestoken.
Liefs Chantal

Daphne zei

Ach, wat een schattig kaartje.
Mooi borduur patroon.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een werk Pia, mooi paas-kaartje! Mooi gedaan in de KKT kleuren 🌺☕️

Jantine zei

Mooi geborduurd en heel schattig plaatje, Pia.
Ik hoop dat je snel verder opknapt.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

superlief borduurkaartje voor het KKT!
groetjes
Nancy

Colien zei

Mooie kaart met knap borduurwerk in de KKT-kleurtjes!
Hopelijk knap je snel op, beterschap
grtz Colien

Marfien zei

Lief kaartje, mooi borduurwerk Pia

!neke zei

Wat een super cute kaartje !!
Maar vooral beterschap !
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een schattig borduurkaartje met de KKT kleuren.
Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
Groetjes van Henriët

karin zei

Mooi kaartje met prachtig borduurwerk errond.
Groetjes,
Karin

Nelleke zei

Mooi om een paaskaartje te maken in de gevraagde kleuren. Het geel is ook een echte voorjaarskleur. groet, Nelleke

GerJanne zei

Prachtig kaartje! Ik was me niet bewust van dat het moeilijke combinatie zou zijn Ik vond hem zelf namelijk helemaal niet moeilijk...

Nancy zei

Hey Pia,
Wat een mooie borduurkaart alweer! En ja hoor, de kleuren zijn super mooi afgestemd met de afbeelding.
Veel beterschap gewenst! Lig zelf ook alweer in de lappenmand en was nog maar net hersteld... En dat op mijn vakantiedag, het zit hier ook niet mee...
Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

een mooi en lief kaartje is het zo geworden ! geslaagd
blij met je deelname deze maand !
grtjs, martina

Sarah zei

Dat plaatje past perfect! Ik denk dat ik dat ook ergens heb liggen. Mooi met het borduren erbij!