Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 9 februari 2023

52 weeks to christmas week 6 challenge gebruik belletjes op je kaart

Goedemiddag allemaal, Vandaag is het weer tijd voor elke donderdag een kerstkaart. Voor deze kaart heb ik me ook nog aan de challenge gehouden gebruik belletje op je kaart. Vorige week een borduurkaart en nu een hobbydotskaart. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik hoop vandaag nog bij jullie langs tekomen maar weet niet of dat dat bij iedereen ga lukken want ik voel me helemaal niet lekker. Vandaar ook dat ik er nu pas mijn kaart voor vandaag op zet. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

16 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtig patroon heb je gedot rond dat leuke plaatje Pia.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Pia. Wat een klus om al die dotjes op te plakken op de kaart. Mooi patroon en leuk plaatje met de poinsettia;s en de kerstklokken.
Groetjes Antje

Ans Gilbert zei

Mooi plaatje heb je gebruikt met de kerstklokken en een heel gaaf dot patroon gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Anita van Deur zei

Mooi kaartje!

Eri zei

Leuk mooie kaart met dit hobbydots patroontje in de traditionele kerstkleuren. Je hebt er een leuk plaatje bij gebruikt. Beterschap.
Groetjes Eri

Margreet zei

Wat een mooi plaatje en een heel mooi dot patroon.
Hopelijk voel je je snel weer beter.
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

PRACHTIGE BORDUURKAART.
hoop dat je je snel wee,r beter voelt.
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Pia. Wat een priegelwerk.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Oh wat een precies werkje. Jij bent daar goed in! Heel mooi kaartje!

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met mooi dot-patroon en leuk plaatje!
Groetjes, Caroline

Nancy zei

Hey Pia,
Wat een super fijne winterkaart maakte je.
Hopelijk voel je je snel beter!
Liefs,
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een werk al die dotjes, mooi plaatje heb je gebruikt
beterschap gewenst
groetjes ellen

!neke zei

Ik vind hem super leuk !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Een hele mooie en fijne kaart heb je gemaakt. Ik vind een vierkante kaart altijd heel knap, maar bij ons in Belgiƫ moeten daar 2 postzegels op. Daarom maak ik die alleen als ik eens een kaart zelf in de bus steek of persoonlijk af geef.
Fijn weekend,
Laurette

Gina zei

Heel speciale kaart met deze 'hobbydots' techniek ! Heel mooi resultaat! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart! heel mooi motief met die dotjes.
groetjes
Nancy 52WTC