Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 16 februari 2023

52 weeks to christmas week 7

Goedemiddag, Vorige week schreef ik al dat ik me niet lekker voelde dit werd alleen maar erger. Afgelopen dinsdag ben ik naar de huisarts geweest nu blijkt dat ik keel-/voorhoofdsholte ontsteking heb. Hiervoor heb ik nu een kuur gekregen. Het lost nu goed maar lig de meeste tijd nog op bed. Vandaag laat ik dan toch maar even een kerstkaart zien maar ik denk niet dat ik bij jullie langs zal komen deze week. Sorry hiervoor maar ik ga nu weer mijn bedje in. Liefs Pia

12 opmerkingen:

Marijke zei

He dat is vervelend! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Veel beterschap maar! Je kaartje is mooi gemaakt met al die dots! Wat een werk zal dat geweest zijn. Mooi gedaan hoor en gezellig dat je wel meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

he wat vervelend, hopen dat je nu snel opknapt.
een prachtig kaartje.
Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met een mooi plaatje erbij. Heel veel beterschap gewenst.

Eri zei

Een prachtige kaart met het dotjespatroon en mooie plaatje. Veel beterschap!
Groetjes, Eri

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart met het gave plaatje met de uiltjes. Wat zijn ze schattig! Ook de rand is prachtig!
Hopelijk knap je snel weer op.
Groetjes en Sterkte Antje

GerJanne zei

Mooi kaartje Pia en van harte beterschap!

martina's kaartjes zei

een leuk, gezellig kaartje is dit geworden !
grtjs, martina DT 52 WTC
veel beterschap ! verzorg jezelf maar goed

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Pia. Wat een geduldwerkje om dat te plakken, ik doe het soms ook, om spullen uit de kast op te maken, maar het is niet mijn hobby :-)
Beterschap!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mooi kaartje heb je gemaakt. Heel veel beterschap gewenst. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en al de dotjes wat een werk om allemaal op te plakken
beterschap gewenst
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Allereerst beterschap gewenst, fijn dat de kuur die je kreeg helpt.
Je kaart is erg leuk, mooi zoals kader en plaatje bij elkaar passen.

groetjes van Ank

!neke zei

Beterschap !!!!!
En je kaart is gaaf !
Groeten Ineke
DT52WTC