Over mij

Hallo leuk dat je mijn blog bezoekt! Mijn naam is Pia Breevaart-Kortsmit,51 jaar en woon in het gezellige Brabant, samen met mijn man Patrick. In mijn beetje vrije tijd maak ik meestal kaarten maar ook weleens wat anders. Ik probeer om elke week een paar blogs te plaatsen hier zal helaas niet altijd een verhaaltje bij staan. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!! In de meeste gevallen zijn de items ook te koop laat hiervoor ook een berichtje achter. Groetjes, Pia

donderdag 20 april 2023

52 weeks to christmas week 15 en 16

Hallo allemaal, Vorige week is het me helaas niet gelukt om een kerstkaart op mijn blog te zetten. Maar dat ga ik deze week helemaal goed maken door vandaag 2 kerstkaarten te bloggen. Beide zijn hobbydotskaarten met een 3D-plaatje van Yvonne creations.
Vandaag en morgen nog even hard doorwerken en dan heb ik heerlijk 2 weken vakantie. Jullie kunnen allemaal nog meedoen tot vanavond. Ik kom vandaag ook even bij jullie langs en bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Deze kaart is te koop voor 1,50 exclusief verzendkosten. Groetjes, Pia

11 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de dotjes wat een werk leuke plaatjes heb je gebruikt
fijne vakantie
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaarten, ik werk zelf niet met hobbydots.
gr Alma

Eri zei

Twee heel mooie kaarten met die mooie dot patronen en plaatjes! Alvast een fijne vakantie!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

kijk gewoon dan gelijk twee kaarten loop je weer in...
lekker ga genieten van je vakantie.
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaarten, na het weekend heb je vakantie geniet ervan Pia.

Jantine zei

Twee leuke kaarten, Pia! En goed vooruitzicht, twee weken vakantie!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Twee heel mooie hobbydotjes kaartjes met de leuke plaatjes en geniet van je vakantie.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Wat een gezellige kaart Pia, met de zingende mensen erop. Die met het huisje is ook heel mooi!

!neke zei

Beide super leuk !!!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

heel mooi kerstkaartje!
Groetjes
Nancy 52WTC

Martina's kaartjes zei

een leuk kaartje heb je gemaakt
het lijkt wel of je het kkt vergeten bent van vandaag, je had jezelf opgegeven,
jammer
ik hoor of zie het wel,
grtjs,martina